رستاخیز

رمز ماندن همین بود...

رستاخیز

رمز ماندن همین بود...

توضیح: روزگار بعضی ها را با خود برد و برخی در انتظار رفتن اند...اما بعضی هم خلاف عادت، ماندند و ماندند و ماندند...همانها که مردند،قبل از مردن...و در زمان حیات مادی، رستاخیز خود را خود رقم زدند و رمز ماندن شان همین بود...پس از رستاخیز، حیات، جاودانه میشود... {ضیاءالدین.ح}

پیام های کوتاه

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی

مورد داشتیم(4)- مساوی تر ها

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ق.ظ

گفت مورد داشتیم فرماندار بوده و تخلف جاده ای داشته و پلیس جریمه اش کرده؛ مورد مذکور زده توی گوش پلیس وقتی دیده کلفتی گردنش برای مأمور پلیس اهمیت نداره!

گفتم یاد جمله ی معروف جورج اورول توی قلعه حیوانات افتادم که از زبون یه حیوون به مخاطب میگه: "همه با هم مساوی اند اما بعضی ها مساوی ترند!"


پ.ن1: من اگر به جای استاندار کرمانشاه بودم، ضمن عزل اون فرماندار، و جریمه ش در انظار عمومی و وادار کردنش به عذرخواهی از مأمور در مقابل دوربین صدا و سیما، در راستای قصاص، یک سیلی آبدار به گوش های اون فرماندار قانون شکن و بی مسئولیت میزدم!

پ.ن2: گفتنی است اگر استاندار کرمانشاه، به پ.ن قبل عمل نکنه، خودش هم زیر سوال هست و وزیر کشور باید برخورد مقتضی را با او انجام بده!

پ.ن3: گفتنی تر است اگر وزیر کشور هم این کار را نکند، بر رئیس جمهور حقوق دان واجب است که پ.ن اول را در مورد وزیر کشور و سایر موارد مذکور انجام بدهد!

پ.ن4: گفتنی تر تر است اگر رئیس جمهور این کار را نکند، بر مردم است که بروند و رأی شان را از وی پس بگیرند!

پ.ن5: گفتنی تر تر تر است که اگر مردم این کار را نکنند، بر خداوند است که قومی دیگر را به جای آنان بر زمین ساکن کند تا این کار ها را انجام دهند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی