رستاخیز

رمز ماندن همین بود...

رستاخیز

رمز ماندن همین بود...

توضیح: روزگار بعضی ها را با خود برد و برخی در انتظار رفتن اند...اما بعضی هم خلاف عادت، ماندند و ماندند و ماندند...همانها که مردند،قبل از مردن...و در زمان حیات مادی، رستاخیز خود را خود رقم زدند و رمز ماندن شان همین بود...پس از رستاخیز، حیات، جاودانه میشود... {ضیاءالدین.ح}

پیام های کوتاه

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی

یک کلام و بس!

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ

همه ی حرفم امروز، فقط و فقط این است:

راهکارهای انتشار هر چه بیشتر نامه ی رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و امریکا برای کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف

http://letter4u.blog.ir


نظرات (۱)

  • احمد احمدی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    ُسلام
    من سه پیشنهاد دارم
    1. این پیشنهاد برای دانشجویان است. دانشجویان باید با ارتباط برقرار کردن با اساتیدشان، که به واسطه فعالیت های علمی یا تحصیل در خارج از کشور با اساتید کشورهای مد نظر ارتباط دارند، به ایشان اطلاع بدهند که آن ها می توانند از طریق این افراد که بومی آن کشورها هم محسوب می شوند پخش کننده این نامه باشند. یعنی دانشجوی مثلا دانشگاه شیراز، با مراجعه به استادی که با استاد مثلا آلمانی کار علمی مشترک می کند، از وی بخواهد که نامه رهبری را به این استاد آلمانی برساند و این استاد آلمانی هم اگر پسندید یا قانع شد می تواند این نامه را بدست دانشجویانش برساند. باید دقت شود که یکی از اهداف این نامه این است که به قول دکتر فواد ایزدی کسانی که آینده سازان غرب هستند اسلام را بشناسند و با آن دشمنی نداشته باشند. این دانشجویان قطعا گزینه ای مناسب هستند.


    2. پیشنهاد دوم این است که افراد از طریق دوستان و یا فامیل هایی که در کشورهای مقصد دارند اقدام به پخش نامه کنند، یعنی مثلا من به پسر خاله ام که در قنلاند یا آلمان یا کانادا زندگی می کند نامه را برسانم با ترجمه های همان زبان، و از وی بخواهم که نامه را بدست دوستانش برساند.

    3. پیشنهاد سوم که باز هم بر می گردد به دانشجویان. دانشجویان خصوصا دانشجویان دانشگاه های مثل شریف که دوستانشان برای تحصیل به خارج از کشور رفته اند می توانند از طریق این دوستان به راحتی منتشر کننده این نامه باشند.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی