رستاخیز

رمز ماندن همین بود...

رستاخیز

رمز ماندن همین بود...

توضیح: روزگار بعضی ها را با خود برد و برخی در انتظار رفتن اند...اما بعضی هم خلاف عادت، ماندند و ماندند و ماندند...همانها که مردند،قبل از مردن...و در زمان حیات مادی، رستاخیز خود را خود رقم زدند و رمز ماندن شان همین بود...پس از رستاخیز، حیات، جاودانه میشود... {ضیاءالدین.ح}

پیام های کوتاه

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی

حسب حال 1

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰ ق.ظ
خدایا...
معبودا...
من آن قدر کوچک و جاهلم که به محض برخورد با امری خیر، هرچند کوچک، بهانه ی داشتنش را به درگاه تو می آورم؛ هرچند آن خیر، بالاترین خیر ممکن برایم نباشد؛ چرا که پای جهل من را توان بالارفتن از نردبان تدبیر و تقدیر و حکمت تو نیست؛ و علم و حکمت تو نیز اجل است از آن که بندگانی چون من، توان فهم آن را داشته باشند...
اما تو چنانکه بر خود رحمت را واجب فرمودی، با تمام بدی ها و کاستی هایم، همیشه بهترین ها را بر من ارزانی فرمودی...
سپاس تو را است؛ چنانکه هیچ کسی را جز تو نسزاید...
امروز و فردا و فرداهایم را نیز به رحمت و کرمت، بر من بهترین ها را ارزانی فرما که تنها داشته ی من تویی و تنها ملجأ و یاور من تویی و جز تو را یاور داشتن سزا نیست.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...


پ.ن: نمیدانم اینها مناجات خاصی باشد یا نه، چیزهایی بود که از ذهنم می گذشت؛ حکماً از مجموعه ادعیه ای که تا بحال دیده ام تشکیل شده باشد:)
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۱۲
  • ۵۲۵ نمایش
  • ضیاءالدین

دلنوشت

مناجات

دعا

نظرات (۲)

تنها داشته ی من تویی
  • کتابسرای باران
  • سلام به دوست عزیز

    کتابسرای باران پاتوقی برای دوستدارن فرهنگ و هنر انقلاب....

    با آثاری همچون:

    پایی که جاماند،نورالدین پسر ایران،خاکهای نرم کوشک،سلام بر هادی،شاهرخ حر انقلاب و...(خاطرات دفاع مقدس)

    ارمیا،داستان سیستان،نامیرا،سه دیدار...(رمان)

    دغدغه های فرهنگی ،انسان 250ساله،انتظار عامیانه عالمانه عارفانه...(تحلیلی –فرهنگی)

    کتاب ضد ،اقلیت،طوفان  واژه ها،قبله مایل به تو،آینه های ناگهان و....(مجموعه شعر)

    میراث آلبرتا ،خجر و شقایق، آژانس شیشه ای و...(فیلم)

    ثنا و ثمین،ایام،روشنا،شکرستان و...(دفتر و لوازم التحریر)

    و....

    بوشهر جنب حوزه علمیه امام خمینی-ربرو دارو خانه 22 - بهمن کتابسرای باران(ساعت8:30تا12و 5تا 9 شب)

    همراه:09176671554

    ثابت مغازه:07712536018

    مشتاق دیدارتانیم

    کوچک شما خدری

     

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی